Saturday, December 06, 2008

FUck!!! I also Want Make A PORNO!!!

What a day to start my long weekend by having dim sum for breakfast for FREE and spending times with old friends, CK and SW!!! Woke up early and drove over to CK's place. Together went down to Puchong to meet up with SW. BTW, SW was my long lost step-sister!!! Hahahhaa.. now became other people's wife. Wakakakaka!!! Thanks for the dim sum, SW and CK, for fetching me.


Nothing much to do afterthat. Decide to cook my movies downloaded few weeks ago. 1 of them was Zack and Miri Make A Porno. It is a comedy love movie. Not a movie chicks will dig it. A movie full of sacarstic jokes. Damn funny!!! Literatelly, I love the scene where Justin Long and Bradon Routh doing cameo as gay partners. Love Justin's deep voice. Something attracted me. Damn I'm so fucking gay now!!! Wakakakak!!! Anyway, the scene was the best for me!!! Totally awesomeness. BTW, both of Justin and Brandon did kissed!!! LOL!!!

MMmmmhhhh.... what's next??? Still thinking.... Oh ya, before forget, sms CM first. CM, bon voyage!!! Ciao...





6 comments:

r3x said...

i also just ate dim sum...lol

k u k u j i o a m a n said...

Wakakakaka!!! Tak ajak pun!!!

cc said...

Justin Long's awesome. Brandon... so so...

k u k u j i o a m a n said...

LOL!!! Yup he is awesome!!! He is so gay!!! Wakakakak!!!

JuNee said...

My sister wore like "lala" meh that day? Hhahaha...

k u k u j i o a m a n said...

Hahahaa!!! I dunno wor... who said one??